26 Ağustos 2014 Salı

Goomass ile para kazananlar var mı?

Yeniden merhabalar...
Çoktan beridir goomass eğitim kiti indir adlı bu bloğuma güncelleme yapamadığımdan dolayı pek çok yorum ve e-mail gelmeye başlayınca bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim.

Geçen gün yine bir arkadaş buradaki Goomas Nedir? adlı yazımda kazanç makbuzlarının çok eski tarihli olduğunu ve goomass almakta tereddüt ettiğini yorum olarak iletince bu yazıyı ve yeni kazanç makbuzlarımı paylaşmak şart oldu :)

Aslına bakarsanız haklı tabiki bende Goomas almaya niyetlensem fakat kazanç makbuzlarının güncel olmadığını görsem bende güvenemem...

Bu yüzden bu gibi arkadaşların Goomass hakkında kafasındaki soru işaretlerine cevap vermek için,goomassın hala artarak kazandırdığını söylemek isitiyorum.Ve sizlerle yeni ve daha bugün yaptığım kazanç makbuzlarımı ve satış ekran görüntüsünü paylaşıyorum.

Goomass ile para kazananlar var mı?

İşte Goomass ile son bir ayda kazandığım gelir.(Resmi büyütmek için üstüne tıklayın)

Goomass para kazananlar

Gördüğünüz gibi aylık 1397.96 lira net kazancım.Asgari ücretin 805 lira olduğunu düşünürsek bugünün şartlarında bir kişiyi rahatlıkla geçindirecek rakam değil mi?
Tabiki bu rakam sizin çalışmanıza göre değişir...Çok çalışırsanız bu kazancı 2 ye hatta 3 e bile katlayabilirsiniz.Yani Goomass size balık tutmayı öğretir,ne kadar balık tutacağınız size kalmış...

Aşağıdaki ekranda ise goomass ile gün gün saat ve dakikasına varıncaya kadar yaptığım satışlar ve kazançlarım.Lütfen dikkatlice inceleyin!

Goomass,goomass kazanç kanıtları
Resmi büyütmek için üstüne tıklayın

Öncedende söylediğim gibi Goomass ile kazandığınız kazançlar ayda 2 defa olmak üzere yani 15 günde bir sizin belirttiğiniz banka hesabınıza yatırılır.Yani herşey otomatik...yatırılır mı? yatırılmaz mı? diye hiç endişeye etmeyin! Her 15 günde bir gidin ve paranızı çekin...Gönlünüzce harcayın :)

 Buda bu söylediklerimin kanıtı..

Goomass ile para kazanmak doğrumu?


15 gündeki net kazancım 667.89 lira...Herşey açık ve net...
Bu kazançlara sahip olmak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey Goomass indir mek ve hemen çalışmaya başlamak!

Goomass almakta tereddüt eden arkadaşlara bu yazım bir nebzede olsa ışık tutmuştur umarım.
Son söz olarak; Ben goomass ile para kazanıyorum ve bunu sizlerle paylaşıyorum.Sizin de Goomass ile para kazanmaya başlamanız, ne benim nede başkasının kazanmasını etkilemez! Paylaşmak güzeldir :)

Bu yazıyı faydalı bulduysanız lütfen sizde Facebook ta ve Twitter da paylaşarak teşekkür edebilirsiniz.
Bir başka yazımda görüşmek üzere Hoşçakalın.
goomass indir
Goomass İndir

8 Eylül 2013 Pazar

Goomass Analizimi Okudunuz mu?

Bu sayfaya geldiğinize göre goomass hakkında az çok bilgi sahibi olduğunuzu tahmin ediyorum.Goomass eğitim kiti satın alma aşaması pekçok kişinin çokca kafasını karıştıran bir durum.

Bu yüzden bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim.Goomass analizimi sonuna kadar okuduğunuzda Goomass'ın gerçek yüzünü göreceksiniz.

Şu anda dünyada her geçen dakika internetten yüzlerce satış işlemi yapılmakta ve milyarlarca lira dönmekte.Online satış ortaklığı ile bu pastadan pay almak hiçte zor değil!Sizde belki internetten alışveriş yapmışsınızdır.

İşte Goomass ve benzeri ürünler bu pastadan nasıl pay alacağınızı öğretmektedir.
Fakat online satış ortaklığı ile internetten para kazanma, doğru teknik bilgi ve disiplin ister.Eğer yanlış ve işe yaramaz sistemlerle internetten para kazanmaya çalışırsanız hata yapma olasılığınız oldukça yüksek olacaktır.

Doğru bilgiye ulaşmanın pekçok yolu vardır.Bazı kimseler deneme yanılma ile bazı kimselerde 1 ayda alacağı mesafeyi 1 saatte kateder.Bazıları ise 1 yıl çalışsa bir adım öteye gidemez.Edinilmiş tecrübeyi satınalarak öğrenmek ise oldukça kalıcı bir yöntemdir.

Bu konuda satış ortaklığı ile internetten para kazanmaya başlamak için Türkiye de pekçok kaynağı inceledim.Fakat araştırmalarım sonucunda Goomass kiti, bilgiyi tecrübe olarak sunması bakımından bu konuda diğer kaynaklardan ciddi şekilde ayrılmaktadır.

Peki neden Goomass ?

İnternet üzerinde online satış ortaklığı sistemlerinden başka kazanç yöntemleride mevcuttur.Fakat internet üzerinden en iyi seviyede kazandıran ve online iş modelleri arasında farkındalık yaratan sistem Goomass ta öğretilen online satış ortaklığı sistemidir.

Goomass ile elde ettiğiniz geliri pasifleştirerek otomatize şekilde kazanç sağlarsınız.Yani bu şu demektir; 7/24 günün her saati siz bilgisayarınızın başında olmasanız dahi görevini başarı ile yerine getiren otomatik bir kazanç sistemi sizin için çalışır.
Bunu Goomass kitindeki stratejiler sayesinde ilk paranızı kazandığınızda daha iyi anlayacaksınız.
Aşağıdaki Goomass ile yaptığım satış raporunu mutlaka inceleyin.


Goomass, goomass kiti
Resmi büyütmek için üzerine tıklayın



Yukarıdaki  satış raporumda 1 ayda günlük satışlardan kalan net komisyon tutarını görebilirsiniz.Dikkat ederseniz günlük kazançlar 16.57 ile 141.19 TL arasında değişmiş.
Günümüz şartlarında asgari ücretin 800 tl olduğunu düşünürsek mükemmel denebilecek kazançlar.Aylık net toplam tutarı ise en alt kısımda görebilirsiniz.

Bu kazançlar için hiçbir reklam parası vermedim.Sadece goomass kiti organik satış yöntemi ile elde ettim ve halen bu kazançlarım artarak hergün devam ediyor.

Bu kazançları yapmak hiç zor değil,sizde yapabilirsiniz.Sizinde buna benzer kazanç raporunuz olabilir.
İşte bu kazançların nasıl yapıldığı adım adım en ince ayrıntısına kadar Goomass'ta anlatılıyor.Önemli olan sizin bir adım atıp karar vermeniz."İşe başlamak bitirmenin yarısıdır" sözünü bu yüzden seviyorum.

Goomass kitini resmi sitesinden alabileceğiniz gibi aşağıdaki satın al butonuna tıklayarakta satın alabilirsiniz.Satın al butonu ile satış sayfasına yönlendirilirsiniz.Satış sayfasına gittiğinizde eğer ödeme yönteminiz kredi kartı yada paypal ise, ödemeden hemen sonra goomas kiti kayıt ekranına yönlendirilirsiniz ve buradaki e-mail şifre bilgilerini girerek goomass kitini indirirsiniz.
Daha sonra ise bilgisayarınıza indirmiş olduğunuz goomass kiti yazılımına gireceğiniz e-mail şifre ile giriş yaparak online satış ortaklığı ile hızlıca para kazanmaya başlayabilirsiniz.

Ödemenizi Havale/Eft /Ptt ile yaparsanız ödemeniz karşı tarafa ulaştığında e-mailinize özel bir link gönderilir.Bu linke tıklayarak goomass'ı indirme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.Bu yüzden satın alırken girdiğiniz bilgilerin doğru olduğundan emin olunuz.

goomass kiti, goomass
Goomass İndir

15 Şubat 2013 Cuma

Goomass nasıl sipariş verilir ve indirilir?

goomass nasıl indirilir
Goomass almak isteyen arkadaşlar genelde nasıl ödeme yapıp goomassı temin edeceklerini merak ediyorlar.Bu yazımızda sizlere Goomass kiti almak için neler yapmanız konusunu adım adım anlatacağım.

İlk olarak buraya tıklayarak Goomass resmi sitesinden satın al butonuna tıklayarak ödeme sayfasına gidiyoruz.

Ödeme sayfasında karşımıza ödeme seçenekleri çıkıyor.
Buradan Goomass eğitim setini hangi yolla ödeme yapacağımızı seçiyoruz.

Goomass almak için Kredi kardı ile ödeme seçeneği

Kredi kartı ile almak en zahmetsiz ve kolay olan bir yöntemdir.
Kredi kartıyla ödemek istiyorum butonuna tıklayın
Kredi Kartıyla ödeme yaptıktan sonra,ödeme yaparken verdiğiniz mail adresinize Goomassı indireceğiniz size özel şifreli bir link gönderilir.Bu linke tıklayarak goomass eğitim kitini otomatik olarak bilgisayarınıza indiriyorsunuz.Yani gecenin saat 2-3 ü bile olsa hemen goomass eğitim kitini  yükleyebiliyorsunuz.

Goomass kitini Havale/ Eft yöntemi ile ödeme seçeneği

Aynı şekilde buraya tıklayarak Goomass resmi sitesinden satın al butonuna tıklayarak ödeme sayfasına gidiyoruz.

Havale /Eft ile ödemek istiyorum butonuna tıklıyoruz.İstenilen bilgileri giriyoruz.(Özellikle mail adresinizi doğru girdiğinizden emin olun .Çünkü goomassı indireceğiniz link bu mail adresinize gönderilecek)

İstenilen bilgileri girdikten sonra sipariş ver butonuna tıklayarak sipariş oluşturuyoruz.
Karşınıza bir sipariş numarası ve banka hesap numarası çıkacak.
Bu sipariş numarasını bir yer not edip PTT veya bankadan havale yapıyoruz.
Genelde Atm den ve Ptt şubeleri kullanılıyor.

Ödemeyi yaptıktan sonra 1-2 saat sonra Goomass eğitim kitini indireceğiniz size özel şifre ve link mail adresinize gönderilir.Bu linke tıklayarak Goomass Eğitim kitini bilgisayarınıza otomatik olarak yükleniyor.
Mail adresinize gelen linke tıkladığınızda aşağıdaki ekrana yönlendiriliyorsunuz.Mail adresinizi ve şifrenizi girerek goomas kiti yüklenmeye başlanıyor.

                Goomass nasıl

Herhangi bir durumdan dolayı sipariş numarasını bir yere not edin.Ödeme ile ilgili olası bir sorun olursa
 "0 850 222 66 99" nolu telefonu arayarak bu sipariş numarasını vererek sorunu çözebilirsiniz.

Havale ile ödeme yapanlar, ek olarak sipariş oluştururken verilen hesap numarası ve şube kodunu doğru yazdıklarına emin olsunlar. Bunları yaptığınız taktirde Goomass sipariş onaylama sürecinde sıkıntı çekmeyeceğinize garanti verebilirim.
                                                 --------------0--------------
Sizlere ek bilgi olarak Kartsız ATM den ödeme yapmak isteyen olursa onuda açıklayım;

Bankada hesabınız olmasada kartsız işlem ile 5 dakikada paranızı yatırabilirsiniz.Bildiğiniz üzere atmler 7-24 açık olduğu için gecenin herhangi bir vaktinde bile bu işlem ile para yatırabilirsiniz.
Goomass eğitim kitininin ödemesini yapmak için sadece Garanti bankası ve Finansbank atm si ile bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
Ben size garanti bankası Atm sinden nasıl işlem yapacağınızı göstereceğim.

İlk olarak buraya tıklayarak Garanti bankasının demosunu izleyin.


Kartsız işlemle ödeme yapmak için gerekenler;
-18 yaşını doldurmuş tc kimlik numarası (Yaşınız tutmuyorsa annenizin, babanızın veya arkadaşınızın isminede sipariş verebilirsiniz)
-Goomass ödeme sayfasında girdiğimiz cep telefonu numarası ve
-Son olarak Goomass ödeme sayfasında verilen Garanti bankası şube kodu ve hesap numarasıdır.



-Evet demoyu açtıysanız şimdi demoyu başlat diyoruz.
1-Aşağıdaki giriş tuşuna basıyoruz
2-Para yatırma tuşuna basıyoruz
3-Hesap numarasıyla para yatırma tuşuna basıyoruz
4-Karşınıza çıkan ekrana istenilen bilgileri girin.(Havale/Eft Siparişi oluştururken size verilen Garanti bankası hesap numarası, şube kodu ve ödenmesi gereken miktar.)Bilgileri girdikten sonra DİĞER tuşuna basıyoruz.
5-Karşınıza çıkan ekrana telefon numaranızı yazıyorsunuz.
6-Para yatırma bölümü açılıyor,(Havale ücreti dahil105 TL) koyuyoruz ve 1TL geri veriliyor.
7-Karşınıza ONAY ekranı çıkıyor.Bilgiler doğru girmişseniz ONAY tuşuna basın.
8-Son kısımda ise tekrar ONAY tuşuna basıyoruz.Hepsi bu..

Demoda 2-3 sefer deneme yaparsanız tamamdır.Atm de işlem gerçekleştirirken zorluk çekmezsiniz.

Gerisi aynı zaten.Yani ödemeden sonra mail adresinize indirme linki gönderilir.Bu linke tıklayarak Goomass eğitim kitini indirebilirsin.Hayırlı olsun.Şimdiden bol kazançlar.

11 Şubat 2013 Pazartesi

Goomass Para Kazanma Kiti 1.10 'a Yükseltildi !

Goomass dün kullanıcılarına yeni bir bilgilendirme maili göndererek Goomass Para Kazanma Kitini 1.10 versiyona yükselttiğini bildirdi.

Bilmeyenler için hatırlatmakta fayda var.Goomass para kazan kiti, piyasada bulunan para kazanma kitapları gibi bir e-kitap değil.Kullanım arayüzlü bir yazılımdır.

Bundan dolayı her yeni versiyona yükseltildiğinde Goomass kullanıcıları buna otomatik olarak sahip oluyorlar.

Dolayısı ile goomass para kazanma kitine sahip olanların para kazanaMaması gibi bir durum ortadan kalkıyor.Zaten goomass'ın misyonuda internetten para kazanmak isteyenlere bütün materyalleri sunarak para kazanmalarını sağlamak....

Goomass tarafından gönderilen maili aynen aktarıyorum;


Goomass para kazan

Merhaba,

Kullanıcılarımızın bilgi seviyesini ve kazançlarını her zaman daha yukarı taşımak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Tüm deneyimlerimizi ve birikimimizi size en kısa sürede ve en iyi şekilde aktarmak için yaptığımız çalışmalara özen gösteriyoruz. İnternetten bir gelir platformu olarak faydalanarak kazanç sağlamanız için GooMass'ın içeriğine sürekli yeni eğitimler ekleyerek kapsamını genişletiyor ve güncel tutuyoruz.

GooMass 1.0.0.10 versiyonuna yükseltildi. GooMass 1.0.0.10 versiyonunda yapılan güncellemeleri ve bundan sonra yapılacak olan tüm diğer güncellemeleri "Güncelleme" sayfasında görebilirsiniz.
GooMass Para Kazanma Kiti’ne göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,


GooMass Yönetimi
www.goomass.com

9 Şubat 2013 Cumartesi

Goomass Kiti Kazandırıyor mu?

goomass kitiGoomass kiti hakkında bilgi arayışına girenlerin ençok sorduğu Goomass kiti kazandırıyor mu? sorusudur.
Size yol gösterme açısından önceleri bu sistemlere inanmayan biri olarak goomass kiti hakkındaki görüşlerimi bu blog ile sizlerle paylaşıyorum.

Hazırladığım bu goomass blog ile pek çok kişinin kafasındaki soru işaretlerine cevap bulmaya çalışıyoruz.Bununda karşılığı olarak pekçok teşekkür maili ve yorumu almaktayız.

Çok sevdiğim bir sözdür;Bilgi paylaştıkça çoğalır.Gerçekten çok doğru bir söz.Kişi bildiklerini paylaşmazsa nasıl mutlu olabilir ki? ve ayrıca mutsuz bir hayatın ne anlamı var ki?Her ne kadar bloğumda para kazanmak ile ilgili bilgiler bulunsada herşeyin para olmadığının hepimiz farkındayız.

Her neyse konumuza dönelim neydi Goomass Kiti Kazandırıyor mu?
Buna sadece tek kelimeyle Evet diyorum.
Gomass kiti ile kazandığım kazançlarımı Goomass nedir adlı yazımda yayınladım inceleyebilirsin.
Ben goomass kitini aldığımda dersleri takip ettim.Tabiki sadece goomass kitini okumakla ve takip etmekle kalmayıp,uygulayarak internetten para kazanabilceğimi sonra fark ettim:)

Yani goomass kitindeki dersleri uyguladıktan sonra para kazanmaya başladım.Yoksa goomass kiti eğitim seti, kendi başına elbette kazandırmaz!Onun içindeki yöntem ve metodlardır bize para kazandıracak olan...
Geçen gün facede biriyle sohbet ederken gomass kitini aldığını fakat para kazanamdığını söyleyince şaşırdım.
Sebebini sorduğumda ise goomass kitini aldığını ve uygulamadığını söyledi.

Kusura bakma sen bir okula kaydolsan ve okula gitmesen yada dersleri yapmazsan elbette sınıfta çakarsın:)
Bunun gibilerin haricinde Goomass kitini alıp, uygulayanların hiç birinden kazanamadığını duyamazsınız bu mümkün değil!

Goomass kiti yazarları kendileride goomass ta anlattıkları bu satış ortaklığı sistemi ile internet zenginleri arasına girmeye aday gibi gözüküyor.
Buradan kendilerine teşekkür ediyorum.İnternetten para kazanma konusundaki bilgilerini bu fiyata goomass kitinde bizlerle paylaştığı için.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Goomass Kiti İndir

Bu yazımız size faydalı olduysa aşağıdaki butonlardan paylaşmayı ihmal etmeyiniz.

7 Şubat 2013 Perşembe

Goomass ile günde 140 TL Kazanılır mı?


Goomass ile para kazanılır mı diye merak edenlere Goomass nedir adlı yazımda saat saat satışlarımı göstermiştim.Goomass ile bir günde nasıl 140 tl kazandığımı bu yazımdan inceleyebilirsiniz.
Resmi büyütmek için tıklayın
Yani artık goomass kazandırır mı,goomass ile para kazanmak doğrumu, goomass ile kazanılırmı?diye arayışlar içine girmek bence sadece abesle iştigal olduğunu düşünüyorum.
Goomass kiti kazandırıyor artık bu gerçeği kabul etmek gerek.Fakat kabul etmediğimiz tek gerçek var; o da Goomass almaya cesaret edememek!
Goomass'a vereceğiniz 98 tl gibi komik bir rakamı nerelerde harcamıyoruz ki?

>>>>>>>>>>>>>>> Goomass İndir

Kaldı ki goomass'a verdiğiniz parayı ilk 15 gün içinde amorti edeceğiniz hatta daha fazlasını kazanacağınız garanti!
Peki neyi bekliyor sunuz?
Şunu açıkca söyleyim ki Goomass hayatınızı değiştirecek!
Goomass aldığınızda;
Her ayın 15 inden 15 ine banka hesabınıza otomatık olarak para yatacak!(Bu nasıl olur demeyin ve hesabıma yatan paraları buraya tıklayarak incele)

Her ne iş yapıyorsanız mevcut kazancınızın yanına extradan ayda 500-1000 tl kazanmanın keyfini yaşarsınız.
Eğer bir işiniz yoksa İşte size iş.Evde sadece Goomass ile interneti kullanarak sınırsız kazançlar elde edersiniz.
Bu işin içine girdiğinizde para kazanmanın bir sınırı olmadığını sizde göreceksiniz.

Bugünde goomass ile para kazanma konusundaki yazımı sizlerle paylaştım.Goomass hakkında bilgiler paylaşmaya devam edeceğim.Bizi takip etmeye devam edin.

31 Ocak 2013 Perşembe

Goomass internetten para kazanma kiti

Bu yazımızda sizlere goomass internetten para kazanma kiti hakkında sıkca gelen sorulardan biri olan goomass'ın kazanç yöntemlerinden bahsedeceğim.
Gomass internetten para kazanma kiti ile iki şekilde kazanç sağlayabilirsiniz.
Goomass internetten para kazanma kiti indir
Bunlar;

  • Goomass ile internetten avcı yöntemi ile para kazanmak
  • Goomass ile internetten çiftci yöntemi ile para kazanmak

Benim favorim çiftci yöntemi.Tabiki ikisininde birbirine göre avantaj ve dezavantajları var.
Goomass Çiftci yöntemi ile biraz emek harcamanız ve sabırlı olmanız gerekli.Bu yöntemle sermaye söz konusu değil.En iyi tarafıda bu.
Yani aynı çiftcilerin yaptığı gibi...
Çiftciler ne yaparlar?
İlk önce tarlayı sürerler, ardından tohum ekerler ve tohumun kök salıp büyümesini beklerler.Ürün olgunlaşıncada artık meyve veya sebze her ne ektilerse bun toplamaya başlarlar.
İşte goomass internetten para kazanma kiti de size internet tarlasında nasıl tohum ekip ürün toplayacağınızı öğretiyor.
İnanın bana bir müddet sabırlı olursanız hiç bilgisayarınızı açmasanız bile kazançlarınızın banka hesabınıza yattığını seyretmeniz kadar mutlu olacağınız birşey daha yok.

Ben sabırlı değilim hemen kazanmak istiyorum diyorsanız o zaman Goomass avcı yöntemini seçmelisiniz.Fakat goomass avcı yönteminde biraz sermayeniz olması gerekir.Sermayeniz olmadan avcı yöntemi ile para kazanamazsınız.

Hangi yöntem olursa olsun Goomass internetten para kazanma kiti ile mutlaka kazanırsınız.Önemli olan istemek ve başlamak.Başarının sırrı bu iki kelime...
Goomass internetten para kazanma kiti indir