Arkadaşlar Bloğumdaki yazıların eski tarihli olduğuna bakmayın!Şu anda bu yazıyı yazdığım tarih an itibari ile 04-01-2018 ve Goomass eğitim kiti 2018 de hala güncel olarak kazandırmaya devam ediyor.Yani tüm yazılarımdaki bilgiler hala günceldir!!! ve aynı şekilde Goomass 2018 yılında da kazanmaya devam ediyoruz. Zamanım olmadığı için yeni yazılar giremiyorum.Maillerde ve yorumlarda bu şekilde olunca açıklama isteği duydum.Yani hiç çekinmeden Goomass alıp internetten para kazanabilirsiniz.

29 Ocak 2013 Salı

Goomass Şikayet

Goomass şikayet-Goomass eğitim kiti şikayet edenleri burada sizlerle paylaşıyoruz.Gerçek anlamda Goomass şikayetleri var mı? hepsi burada.

Bu yazımda da sizlere goomass hakkında bilgiler vermeye devam edeceğim.Bugünkü konu başlığım ise goomass şikayet!
Bu güne kadar sizlere goomass eğitim kitinin hep iyi taraflarından bahsettim.İşte ne kadar kazandırdığından tutunda nasıl kazandırdığına kadar...

Dürüst olmak gerekirse goomass eğitim kiti'de kusursuz değil!

Evet goomass internetten nasıl para kazanacağınızı öğretiyor ve para harcamadan para kazanma yollarından bahsediyor.Hatta hiç reklam parası vermeden nasıl satış yapılacağını ve para kazanılacağını anlatmış tamam çok güzel.

Bunun yanında twitter'den nasıl para kazanacağınızıda AUTO TWITTER' da adım adım anlatıyor.
Buraya kadar goomass eğitim kiti tartışmasız.

Fakat günümüzde milyonlarca facebook kullanıcısı varken ve facebook internetin ve sosyal medyanın gündemini belirlerken neden facebooktan para kazanma hakkında bilgiler yok şaşıyorum doğrusu ve bunun için goomass şikayet edilmeyi hak ediyor.

Goomass eğitim kiti resmi sitesini incelerseniz Goomass aldığınızda pekçok bonusada sahip oluyorsunuz.Fakat tek eksik birşey var oda facebook para kazanma rehberi.
Umuyorum ki aykaç kardeşler bu goomass şikayet yazımdan sonra bu rehberide goomass alanlara hediye ederler.

Bu açıklamadan sonra ünlü şikayetvar.com sitesinde Goomass şikayet var mı? diyerek bir araştırma yaptım.Bu sitede de goomass şikayet edenlere rastlamadım yani 0 kişi olarak gözüküyor.

Buda Goomass alıp ta kullananların sürekli olarak destek gördüğünü ve gerçekten internetten para kazandırdığı gerçeğini ortaya koyuyor.

Goomass şikayet


Sizde Goomass şikayet var mı? diye merak ediyorsanız bu linkteki https://www.sikayetvar.com/goomasscom sitesinden goomass şikayet var mı yok mu? öğrenebilirsiniz.

Goomass resmi sitesine gitmek için burayı tıklayın.

Bu yazımda da Goomass şikayetleri hakkında sizlere bilgiler sunmaya çalıştım.Goomass hakkında kafanıza takılan sorular olursa aşağıdaki yorum bölümüne yorumlarınızı bırakabilirsiniz.Yada iletişim bölümünden hiç çekinmeden bana ulaşabilirsiniz.

Ayrıca bu yazıyı ve diğer yazılarımı aşağıdaki butonlardan facebook veya twitter da paylaşırsanız sevinirim.

Bir başka yazımda görüşmek üzere Hoşçakalın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bizim için önem ifade ediyor.Sizde bir yorum yazın